Sonra bloggerların favorisi olan kokulardan eleye eleye 5'e indirdim seçeneğimi.Ben tatlı kokular sevsemde öyle aşırı şekerli kokuları hiç sevmiyorum,ağır kokuları da aynı şekilde.Ben tercihimi Amber Romance'den yana kullandım.Diğerlerine göre kokusu ne çok ağır ne de çok tatlı,parfüm kadar kalıcı olduğuna da inandığım bi vücut spreyim oldu.Seve seve kullanıyorum,sıktığımda şu ana kadar da hep güzel yorumlar geldi.Şiddetle tavsiye ediyorum.Blogumu takibe almayı unutmayın:***


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder