Merhaba herkese,
Adım Buse,üniversite öğrencisiyim.Sürekli günlük yazıp defteri bitirdikten sonra hoop çöpe!
Böyle tuhaf huylarım var,napalım en azından içimizi döküyoruz.En azından blogda yazılarımı,anılarımı,favorilerimi çöpe atma lüksüm yok! işte bu yüzden bu blogu açtım,umarıım tam istediğim gibi olur..
acaba ben bi yemek blogu mu , moda blogu muyum...
Ben öyle blogumu bölümlere ayırmak istemiyorum,ben blogumda size kendi dünyamı, en'lerimi, favori kıyafetimi,beğenmediğim kozmetik üründen evde yapılacak en basit tatlıya kadar size herşeyi burda sunmak istiyorum,böylece hem ben mutlu olurum hem de belki de size bir şeyler hakkında fikir verebilmiş olurum.O zaman blogum hayırlı uğurlu olsuun :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder