Sonra bloggerların favorisi olan kokulardan eleye eleye 5'e indirdim seçeneğimi.Ben tatlı kokular sevsemde öyle aşırı şekerli kokuları hiç sevmiyorum,ağır kokuları da aynı şekilde.Ben tercihimi Amber Romance'den yana kullandım.Diğerlerine göre kokusu ne çok ağır ne de çok tatlı,parfüm kadar kalıcı olduğuna da inandığım bi vücut spreyim oldu.Seve seve kullanıyorum,sıktığımda şu ana kadar da hep güzel yorumlar geldi.Şiddetle tavsiye ediyorum.Blogumu takibe almayı unutmayın:***
KOLALI MILKSHAKE
Kızlar da bateri çalabilir.
24 Ocak 2016 Pazar
Victoria's Secret vücut spreyleri💕
Merhabaa,bundan yaklaşık 1 ay önce vücut spreyi arayışlarına girdim,yüzlerce marka arasından kendimi Victoria's Secret'ta buldum.Marka seçimimi yaptım ama şimdi de sorun onlarca çeşit arasından hangi vücut spreyi konusunu tercih edeceğimdi.
23 Ocak 2016 Cumartesi
Sürekli kar yağan bir 2016!
Yaa evet,hepimiz '' ya bu kadar soğuk olucaksa bari kar yağsın'' demişizdir,2016 bu sözün tam anlamı değil mi sizcede,aralıklarla sürekli olarak kar yağıyor.Tabi yaz düşkünü olanlar,hele ki şuan bunu okurken üşüyo olanlar beni kesinnlikle onaylamıyor ama ben kışa aşık bi kız olarak karı çok seviyorum.
Şu fotoğrafı çekerken bile üşüyordum kabul ama kışın en sevdiğim yani battaniyenin altına girip sımsıcacık kahve içmek.Isınma şansımız varken kış her haliyle güzel lalalala
Tamam itiraf ediyorum,kışı sevmem de en büyük etkenlerden biri de güneşin olmaması.Güneş,içimizi ısıtıyor falan okey ama bronz olmak isteyen bir blogger olunca da kış daha çok seviliyor,belki çoğu insan bronz olup bronzluğunu korumak ister.Bende yazın bronzlaşmayıp beyaz kalmak isteyenlerdenim! Ama öyle bir şey yok,en büyük sıkıntı da yazın denizden çıkınca asla güneşlenmeden giyinmeme rağmen bronzlaşmam , sonra da bu bronzluğun kış boyu devam etmesi! Bi bronzluk korunmadan nasıl bu kadar kalıcı olabilirdeki şekil a olmaktan nefret ediyorum.O yüzden siz siz olun kışı sevin ^^
O zaman tanışalım ^^
Merhaba herkese,
Adım Buse,üniversite öğrencisiyim.Sürekli günlük yazıp defteri bitirdikten sonra hoop çöpe!
Böyle tuhaf huylarım var,napalım en azından içimizi döküyoruz.En azından blogda yazılarımı,anılarımı,favorilerimi çöpe atma lüksüm yok! işte bu yüzden bu blogu açtım,umarıım tam istediğim gibi olur..
acaba ben bi yemek blogu mu , moda blogu muyum...
Ben öyle blogumu bölümlere ayırmak istemiyorum,ben blogumda size kendi dünyamı, en'lerimi, favori kıyafetimi,beğenmediğim kozmetik üründen evde yapılacak en basit tatlıya kadar size herşeyi burda sunmak istiyorum,böylece hem ben mutlu olurum hem de belki de size bir şeyler hakkında fikir verebilmiş olurum.O zaman blogum hayırlı uğurlu olsuun :)
Adım Buse,üniversite öğrencisiyim.Sürekli günlük yazıp defteri bitirdikten sonra hoop çöpe!
Böyle tuhaf huylarım var,napalım en azından içimizi döküyoruz.En azından blogda yazılarımı,anılarımı,favorilerimi çöpe atma lüksüm yok! işte bu yüzden bu blogu açtım,umarıım tam istediğim gibi olur..
acaba ben bi yemek blogu mu , moda blogu muyum...
Ben öyle blogumu bölümlere ayırmak istemiyorum,ben blogumda size kendi dünyamı, en'lerimi, favori kıyafetimi,beğenmediğim kozmetik üründen evde yapılacak en basit tatlıya kadar size herşeyi burda sunmak istiyorum,böylece hem ben mutlu olurum hem de belki de size bir şeyler hakkında fikir verebilmiş olurum.O zaman blogum hayırlı uğurlu olsuun :)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)



