23 Ocak 2016 Cumartesi

Sürekli kar yağan bir 2016!

Yaa evet,hepimiz '' ya bu kadar soğuk olucaksa bari kar yağsın'' demişizdir,2016 bu sözün tam anlamı değil mi sizcede,aralıklarla sürekli olarak kar yağıyor.Tabi yaz düşkünü olanlar,hele ki şuan bunu okurken üşüyo olanlar beni kesinnlikle onaylamıyor ama ben kışa aşık bi kız olarak karı çok seviyorum.
Şu fotoğrafı çekerken bile üşüyordum kabul ama kışın en sevdiğim yani battaniyenin altına girip sımsıcacık kahve içmek.Isınma şansımız varken kış her haliyle güzel lalalala
Tamam itiraf ediyorum,kışı sevmem de en büyük etkenlerden biri de güneşin olmaması.Güneş,içimizi ısıtıyor falan okey ama bronz olmak isteyen bir blogger olunca da kış daha çok seviliyor,belki çoğu insan bronz olup bronzluğunu korumak ister.Bende yazın bronzlaşmayıp beyaz kalmak isteyenlerdenim! Ama öyle bir şey yok,en büyük sıkıntı da yazın denizden çıkınca asla güneşlenmeden giyinmeme rağmen bronzlaşmam , sonra da bu bronzluğun kış boyu devam etmesi! Bi bronzluk korunmadan nasıl bu kadar kalıcı olabilirdeki şekil a olmaktan nefret ediyorum.O yüzden siz siz olun kışı sevin ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder